Storsäljare!

 Kolla datan, ett äpple Denna har jag också sålt till typ alla på Facebook. Stort tack SUCKERS, lättare än att stjäla godis från ett barnhem. Jag kan nästan gå i pension redan innan jag börjat jobba. (Om man inte räknar med att blåsa folks på fejja för ett jobb, jag måste ju lixom svara på alla jävla dm´s, swisha bara era surt förvärvade pengar direkt utan massa tjafs: NEA STOLPE 0762558448 Bra deal! Gör det nu så LOVAR jag att jag skickar två datas direkt, helt nya typ, fast inga kvitton. Det blir svårt att lösa, för egentligen har jag en PC från 2017. Men den har Windows, en hackad version från piratebay, bra skit. Den kan du få köpa för 674:- bara att Swischa som sagt!  





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Troll på Facebook

Kolla kappan, den är din!

Stolpe ut!